FAQs

Hoe kan ik contact opnemen met Norada?

Je kunt ons e-mailen op info@norada.nl, waar ons klantenserviceteam je graag helpt met alles wat je nodig hebt!

Verzenden jullie wereldwijd?

Ja.

Waar verzenden jullie vandaan?

We verzenden direct vanaf fabrieken/leveranciers over de hele wereld.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Aangezien we streven naar het zo snel mogelijk verwerken van bestellingen, dien je binnen 5 uur na het plaatsen van de bestelling eventuele wijzigingen/annuleringen aan te vragen. Verzoeken na deze tijd worden afgewezen. Je bestelling kan na ontvangst worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

We accepteren alle gangbare creditcards (VISA, Mastercard, AMEX), iDEAL,Bancontact,Klarna en PayPal-betalingen.

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Alle bestellingen worden afgehandeld en verzonden vanuit het magazijn. Houd rekening met extra verwerkingstijd tijdens feestdagen en uitverkoopperiodes. Bestellingen worden verwerkt van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen worden verwerkt binnen 1-3 werkdagen na de besteldatum en worden de volgende dag na de verwerking verzonden. Let op: we verzenden niet in het weekend.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij verzenden direct vanaf onze leverancier om opslagkosten te minimaliseren, zodat we deze besparing aan jou kunnen doorgeven. Houd er rekening mee dat leveringen gemiddeld tussen de 5-12 werkdagen in beslag nemen. Door deze efficiënte aanpak kunnen we de kosten laag houden en jou hoogwaardige producten aanbieden.

Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?

Als je je bestelling niet binnen 30 dagen na verzending hebt ontvangen, kom je in aanmerking voor een volledige terugbetaling.

Worden er douanerechten en belastingen in rekening gebracht?

De prijzen die op onze site worden weergegeven, zijn belastingvrij in euro's, wat betekent dat je mogelijk invoerrechten en belastingen moet betalen zodra je je bestelling ontvangt. Invoerrechten, belastingen en gerelateerde douanekosten kunnen worden geheven zodra je bestelling op de eindbestemming aankomt, en worden bepaald door je lokale douanekantoor. Het betalen van deze kosten en belastingen is jouw verantwoordelijkheid en wordt niet door ons gedekt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douaneafdeling in jouw land. Neem voor meer informatie over kosten contact op met je lokale douanekantoor.

Hoe retourneer ik een artikel?

Neem contact met ons op via info@norada.nl

Wat als de ontvangen artikel(en) defect/incorrect/beschadigd zijn?

Neem contact met ons op als je artikelen hebt ontvangen die incorrect, ontbrekend en/of defect zijn. Voeg je bestelnummer, foto's van de artikel(en) en alle relevante referenties toe bij ontvangst van je pakket. We zullen ons best doen om je zaak zo snel mogelijk op te lossen.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Alle terugbetalingen worden gecrediteerd naar je oorspronkelijke betaalmethode. Als je met een creditcard hebt betaald, worden terugbetalingen binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of annuleringsverzoek naar de kaartuitgevende bank gestuurd. Neem contact op met de kaartuitgevende bank voor vragen over wanneer het tegoed op je rekening wordt bijgeschreven. Als je nog geen tegoed voor je retourzending hebt ontvangen, volg dan deze stappen: Neem contact op met de bank/creditcardmaatschappij. Het kan even duren voordat de terugbetaling op je rekening wordt bijgeschreven.